איך לבחור גלשן סופט

איך לבחור גלשן סופט?

בשעה טובה, החלטתם לעשות את הצעדים הראשונים על פני המים. כבר המון זמן אתם מסתכלים על הגלים והגולשים, מדמיינים ושואלים איך זה מרגיש להיות על גג העולם. אז הנה, אתם עוד רגע מצטרפים אליהם, וזהו הזמן להתחיל לחשוב על הגלשן שלכם. הבחירה הנכונה והמומלצת עבור גולשים מתחילים היא גלשן סופט, המגיע בשלל דגמים, מידות ועיצובים. בשורות הבאות נסביר איך לבחור גלשן סופט ומהם הפרמטרים המרכזיים.

רגע לפני כן, נציין כי בחנות של מועדון גלישה סרף קלאב ממתינים לכם המון גלשנים איכותיים מבית המותגים המובילים בעולם, ובהם גם גלשני סופט. הגלשנים מוצעים במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס, יד ראשונה או שנייה, ובנוסף לכך עומד לרשותכם צוות מקצועי שיעזור בהתאמת הסופט הנכון ביותר עבורכם. הצוות שלנו ישמח לענות לכל שאלה והתלבטות, וכמובן גם ישמח לרשום אתכם לקורס גלישה אצלנו – מה שיזכה אתכם בהנחה על הגלשן.

גלשני סופט

גלשן סופט בי גי BG

990.00 1,190.00 

כמה מילים על הסופט

למעשה, התכונה הייחודית המאפיינת גלשני סופט היא השכבה הרכה שחלקם העליון, דבר המעניק עמידה יותר יציבה שהינה חשובה מאוד לגולשים מתחילים. הגלשן עצמו עשוי לרוב מקצף דחוס מאוד, ומתאפיין בנפח גדול יותר ולכן בהשוואה לגלשנים  קשיחים , יותר קל לתפוס איתו גלים ולחתור עליו. כמו כן, מאחר שמדובר בחומר יותר רך, הרי שנפילות והתרסקויות תכופות בשלבי הגלישה הראשונים, כרוכות בפחות סיכון לפציעה. דרך אגב, גם הסיכון לשבירה של הגלשן נמוכה יותר.

כיצד אבחר את הסופט שלי?

אז איך לבחור גלשן סופט? קודם כל, צריך להבין שהגלשנים נבדלים במידות שלהם, הנרשמות ברגל ואינץ’, למשל סופט 6.0, 7.0, 7.6, 8.0, 9.0 וכדומה. מדוע הדבר חשוב מפני שאורכו של הגלשן קובע את נפחו. את אומרת שהנפח של גלשן 6.0 לדוגמא יהיה קטן משמעותית מגלשן 9.0, ולכן הראשון פחות יצוף על הגלים בהשוואה לאחרון. ואם הגלשן צף יותר הרי שיותר קל לתפוס איתו גלים ולחתור עליו. יחד עם זאת, גלשן כה ארוך כמו 9.0 פשוט יהיה גדול מדי וצף מדי עבור אנשים במידות קטנות מבחינת גובה ובעיקר משקל. למעשה, גלשן כה ארוך מתאים לאנשים כבדים במיוחד השוקלים יותר ממאה ק”ג.

אכן, אחד הקריטריון החשובים ביותר לבחירת הסופט הוא משקלו של הגולש. למשל, אם מדובר באדם מבוגר או נער במשקל של עד שבעים וחמישה ק”ג, סביר להניח שגלשן 7.0 יעשה את העבודה, ולעומת זאת לילד יתאים יותר גלשן 6.0 יתר על כן, אורכו של הגלשן חשוב מאוד ליכולת לעבור משכיבה לעמידה במים בצורה נוחה ככל האפשר, דבר המצריך שהרגליים יהיו על הגלשן תוך שמירה על איזון, ומכאן שיש להתאים את האורך לא רק למשקלו של הגולש אלא גם לגובהו.

מעבר לכך, יש להתחשב גם ביכולותיו הפיזיות של הגולש. למשל, גולש בוגר בעל יכולת חתירה טובה במים, כלומר כושר שחייה טוב, יכול לבחור בגלשן יחסית קצר, בין סופט 7.0 ל- 8.0. אולם אם הוא מתעייף מהר, במקום לעשות את החיים קשים במחשבה שגלשן קצר ישפר את הביצועים, עדיף להתחיל נכון וברגוע עם גלשן 8.0 ומעלה שיציף ויקל על החתירה.

לסיוע מקצועי בבחירת סופט

לפרטים נוספים על בחירת סופט ולקבלת סיוע מקצועי, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי סרף קלאב בטלפון 04-8550183.

אז למה לחכות?

צרו קשר עמנו ואנו נחזור אליך בהקדם

    04-8550183 דברו איתנו

    ואחד מהנצגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה
    התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם