ביגוד תרמי למים – מדריך

הים הפך בשנים האחרונות ל”מכה” של הספורטאים החובבים – אתם שוחים, צוללים או גולשים? הים הפתוח הוא בדיוק המקום בשבילכם. בעבר הפעילות הספורטיבית שלנו בים הוגבלה לחודשים החמים של השנה בלבד, אבל החידושים בתחום של ביגוד תרמי למים מאפשרים לנו להמשיך בספורט הימי המועדף עלינו גם הרבה אחרי שהטמפרטורות מתחילות לרדת.

ביגוד תרמי לשחייה בים אשר מתאים לגברים ולנשים כאחד, ינעים לכם את הפעילות הימית גם בחורף, וישמור על חום הגוף, על נוחות מקסימלית, על גמישות ועל נידוף זיעה – בקיצור, הוא יעשה עבורכם את כל מה שתצטרכו על מנת שתיהנו מהפעילות הימית הספורטיבית שלכם גם בחודשי הסתיו והחורף.

מדובר למעשה בתחום שהתפתח מאוד לאורך השנים, ואשר כיום מהווה פתרון נפלא לקהלים אשר עוסקים בשחייה, ובעצם גם בכל פעילות חורפית ימית אחרת – הבד התרמי המודרני הוא גמיש במיוחד, רך ונעים למגע, וחשוב מכל – הוא מבודד את הגוף שלכם מפני הקור של המים שמקיפים אותו.

חולצת שחייה תרמית מאפשרת לנו ליהנות כיום מגמישות נעימה וגם מחמימות נפלאה, כאשר כדוריות האוויר שבתוכה יוצרות מעין הילה מבודדת ששומרת על חום הגוף, הן אל מול המים הקרים והן אל מול האוויר הקר. בנוסף לתכונות התרמיות הגבוהות, לבד של חולצת שחיה תרמית מודרנית יש “יכולות נשימה” ויכולות אידוי זיעה אופטימליות, שיאפשרו לנו לעסוק בספורט האהוב עלינו בצורה נעימה בכל עת.

ביגוד ים תרמי פותח במקור לאנשים אשר עוסקים בפעילות ימית במימי האוקיינוס הקרים, וזו הסיבה שהבדים מצטיינים גם בחסימת קרני UV. ביגוד תרמי לשחייה בים שומר על חום הגוף בצורה מיטבית גם כאשר הוא רטוב, ולכן  אנשים שנהנים מספורט ימי בחורף, ילדים שסובלים מהקור בשיעורי השחייה שלהם ואנשים מבוגרים אשר משתתפים בשיעורי התעמלות במים נהנים מתחושת חמימה ובטוחה, עד כדי כך שביגוד תרמי לשחייה בים הפך לפריט שמשתמשים בו כיום לאורך רוב ימות השנה.

חולצת שחייה תרמית היא פריט שעבר בשנים האחרונות שדרוג משמעותי, וכיום גם כאשר היא נרטבת הבד עדיין מרגיש חמים ונעים, ולא פחות משמעותי מכך – הוא מאפשר גמישות מלאה שהיא כה חיונית עבור אלו שעוסקים בפעילות ספורט ימית.

גם שחייני ים מקצועיים ומתאמני טריאתלון, שמתאמנים לאורך כל ימות השנה, יודעים לספר כי חולצת שחיה תרמית מודרנית מאפשרת להם שחייה קלה ומהירה, ובמיוחד הם מדגישים את רגע היציאה מהים אל החוף, שבעבר היה בעייתי גם עם ביגוד תרמי למים, והיום הוא מאפשר לך להמשיך ולהרגיש גם בחוץ את אותה תחושה חמימה ונעימה שהרגשת במים.

בגד ים תרמי לא חייב אגב לשמש רק בתוך המים, והוא יכול לשרת בצורה יעילה גם אנשים אחרים שפועלים בתנאי קור קיצוניים ואשר חייבים לשמור על טמפרטורת הגוף שלהם, כמו למשל רצים, גולשי סקי, אופנוענים, חיילים ביחידות הרריות, מטיילים וגם כאלה שפשוט סובלים מקור באופן כרוני – כולם יכולים ליהנות מהביגוד התרמי המודרני והאופנתי שאפשר להשיג היום.

אצלנו ב-surf club ניתן להשיג את הביגוד התרמי המשובח והאופנתי ביותר שקיים היום בשוק, במגוון רחב של דגמים, צבעים ומידות, אשר יכול להתאים לכולם. נשמח לתרום לכם מניסיוננו המקצועי הרב על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מספורט ימי שעושה טוב לגוף ולנפש לאורך כל ימות השנה.

 

קורסים נוספים שכדאי לבדוק

תמונות-מרובעות-לאתר-480-קורס-גלים-קבוצתי

בוגרים

קורס גלישת גלים – בקבוצה

המסלול המומלץ

קורס-קבוצתי-בסאפ

בוגרים

קבוצת חתירה בסאפ חיפה

כושר והנאה במרחבי הטבע

ילדים ונוער

קייטנות גלישה לילדים

הכי שווה לחופש הקרוב

ילדים ונוער

חוג גלישה שנתי

לאורך השנה כולה

אז למה לחכות?

צרו קשר עמנו ואנו נחזור אליך בהקדם

    04-8550183 דברו איתנו

    ואחד מהנצגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה
    התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם