גלשן סאפ מתנפח

גלשן סאפ מתנפח

גלישת סאפ תפסה תאוצה בשנים האחרונות, הענף מתפתח ונהיה פופולרי בכל חוף. את הסאפ ניתן לשלב במלא תחומים במים כמו יוגה וגלישת גלים, על אחת כמה וכמה הסאפ המתנפח, שהוא כלי שיט יותר קומפקטי ויותר נוח. בתוך ז’אנר הסאפ יש כמה סוגים, כולל גלשן סאפ מתנפח ייחודי. היתרון הגדול ביותר של סאפ מתנפח הוא כמובן הדינמיות והקומפקטיות, והיכולת להיות רב שימושי או בשפה מקצועית “ALL ROUNDER” . במקום לסחוב בלוק כבד ולהשקיע בגגון ורכב וכיסוי, אפשר להוציא מהגלשן את האוויר, לאחסן בתיק ייעודי ולעבור לנקודה הבאה לגלישה.

מה היתרון של סאפים מתנפחים?

הסאפים המתנפחים הם גלשנים קלים לאחסון, והם גם מכאיבים פחות כאשר מקבלים מהם מכות בזמן הגלישה או על החוף. מדובר בגלשנים שהם גם נוחים יותר עבור ילדים ומהווים כלי אימון טובים עבור כל מי שמתחיל ללמוד גלישת סאפ. נגענו בכך שהסאפ המתנפח לרוב יהיה רב שימושי, משמע, הסאפ יתאים גם לסוף שבוע בכינרת, גם לחתירה ארוכה גם יוגה, וגם לגלישת גלים. מעבר לכך, כאשר מבררים לגבי סאפ מתנפח מחיר ועלויות, אפשר לראות שהמחירים הם הרבה יותר נוחים מהסאפים הגדולים והמסיביים, ובמיוחד מאלו שהם גם ממותגים.

כיצד מתאימים את הסאפ המתנפח לגולש?

בחיפוש אחר sup מתנפח אפשר לראות כמה וכמה סוגים, כולל עיצובים וגדלים שונים, המתאימים לאנשים בעלי מבנה גוף שונה, ורמות ניסיון שונות בגלישה. יש סאפים שמגיעים עם ערכות שונות של ניפוח ו/או אלמנטים הבאים לידי שימוש תוך כדי גלישה, שגם אותם כדאי לשקול. בסופו של דבר, כאשר מבררים לגבי גלשן סאפ מתנפח המחיר משחק תפקיד מרכזי. אף אחד לא רוצה להוציא סכום גבוה של כסף, על מוצר שאינו בהכרח מתאים לו. לכן, סקר השוק והתייעצות מוקדמת הם חשובים פה.

איך מוצאים סאפ מתנפח מנצח?

לאור הכמות העצומה של הסאפים הקיימים בשוק, יש צורך אמיתי לחפש אחר המוצרים הטובים ביותר. סאפ מתנפח מומלץ תמיד יגיע מחברות איכותיות המתמחות בגלישה, ומכירות את הצרכים של משתמש הגלשן המודרני. כך תוכלו למצוא גם פריגל סאפ ברמה גבוהה, או סאפים שאינם מתנפחים. הדבר החשוב הוא להתנסות, לשאול ולנסות למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורכם.

כיצד סאפ מתנפח איכותי מסייע לגלישה?

אנשים רבים בוחרים להתנסות כיום בגלישה כספורט וכתחביב, ולמרבה המזל – כיום ישנן יותר דרכים זמינות מבעבר, לעשות זאת. סאפ הוא כלי שיט שהנגיש מאוד את הגלישה עבור חובבי הגלים, והם מצליחים ליהנות ממנו ולעשות ספורט אירובי במקביל. הסוד הגדול הוא למצוא את הסאפ המתאים לכם, שיעזור לכם להתמודד עם הים ועם המטרות שלכם בצורה הטובה ביותר.

מה המאפיינים של גלשני סאפ מתנפחים?

  • קל לנשיאה 
  • מגיע עם תיק גב ייעודי לאחסנה 
  • עמיד במכות
  • מתאים לכל הרמות
  • ידידותי ויציב למשתמש

סאפ מתנפח מספק מענה מעולה ונוח עבור גולשים רבים בארץ ובעולם: קל מאוד לתפעל אותו, הוא מגיע עם הרבה מאוד עזרים רלוונטיים, הוא קל לניפוח ולריקון, נוח לניוד ולאחסון, והוא גם זול יותר מסאפים אחרים. מדובר בכניסה רכה נוחה ובטוחה לעולם הסאפים הגלישה והים בכלל. 

חולמים על סאפ משלכם? בקרו בחנות הסאפים שלנו ותמצאו גלשני סאפ מעולים שממתינים רק לכם אצלנו במועדון הגלישה!

דברו איתנו

04-8550183

אחד מהנציגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה.
התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם.

קורסים נוספים שכדאי לבדוק

תמונות-מרובעות-לאתר-480-קורס-גלים-קבוצתי

בוגרים

קורס גלישת גלים – בקבוצה

המסלול המומלץ

בוגרים

קבוצת חתירה בסאפ חיפה

כושר והנאה במרחבי הטבע

ילדים ונוער

קייטנות גלישה לילדים

הכי שווה לחופש הקרוב

ילדים ונוער

חוג גלישה שנתי

לאורך השנה כולה

אז למה לחכות?

צרו קשר עמנו ואנו נחזור אליך בהקדם

    04-8550183 דברו איתנו

    ואחד מהנצגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה
    התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם