תקנון קייטנות גלישה | סרף קלאב

איזה כיף שבחרת בנו והצטרפת לעולם הגלישה, אנו בטוחים שתמצאי את הגלישה מרגשת ומהנה.
סרף קלאב, משקיעה מאמצים ומשאבים רבים ביצירת פעילות איכותית, מוקפדת, בטוחה ומהנה ביותר עבור ילדכם.
רישום לקייטנה
מתבצע באופן מקוון  באמצעות כרטיס אשראי, אך ניתן להגיע למועדון למעוניינים לשלם במזומן. לא ניתן לשלם בהמחאות. הרישום לקייטנה כפוף למילוי הצהרה רפואית, תשלום מלא, הכולל דמי רישום בס”כ 300 ש”ח (שלא יוחזרו), טופס רישום והסכמה לאמור בתקנון זה. הרשמה למחזורי הקיץ תהיה ל 10 ימים לפחות. במקרים מסוימים ובבקשה מראש, תתאפשר הרשמה ל 5 ימים.
להנהלת הקייטנה שמורה הזכות לשינויים או תוספות לתוכניות בהתאם לנסיבות ולשיקול דעתה הבלעדי והתאם למזג האוויר ומצב הים.
מזון
בקייטנה מוגשת צהרים קלה עשר שכוללת לחמנייה עם חומוס וירקות. מומלץ להביא ארוחת 10 קלה הכוללת פרי או כריך, ובקבוק 1.5 ליטר מים.
טלפונים
השימוש בסלולארי בזמן הקייטנה אסור, אלא אם אנשי הצוות מאשרים אחרת.
אובדן ציוד אישי
הנהלת הקייטנה אינה אחראית על אובדן, נזק או גניבה של ציוד אישי, לפיכך מומלץ לא לשלוח עם הילדים ציוד יקר כגון טלפונים ניידים, אייפד, מחשב נייד תכשיטים או פרטי ביגוד והנעלה יקרים.
ידוע לי שאירועי הקייטנה מצולמים ואין לי התנגדות לכך להופעת הצילומים במדיה חברתית.
בעיות משמעת:
ידוע לי כי במידה  ותהינה בעיות  משמעת חריגות בקייטנה  ואם בנך/בתך כי סיכן/ה את שלומו/ה או בטחונו/ה ו/או סיכן את שלומם וביטחונם של המשתתפים האחרים ו/או הפר את הוראות משמעת מנהל/רכז/מדריך הקייטנה ו/או פגע בקייטן/ית אחר. מנהל הקייטנה רשאי להפסיק השתתפות בנכם/בתכם בפעילות הקייטנה ללא החזר  תשלום.
נוהלי ביטול רישום והחזר כספי: 
הנהלת הקייטנה תהיה רשאית שלא להפעיל את הקייטנה בשל נסיבות הנובעות מאירועים שאינם בשליטתה כגון: מלחמה, חוסר בנרשמים פגעי מזג אויר וכד`. במקרים אלו יוחזרו התשלומים בגין הימים שבהם לא פעלה הקייטנה בניכוי דמי הביטוח. החלטות באשר להפעלת הקייטנה יהיו בהתאם למדיניות משרד החינוך בעניין הפעלה של מסגרות חינוך פורמאליות.
לעמדת המחלקה המשפטית של המועצה לצרכנות, קייטנה עונה על הגדרת חוג בכל הנוגע לביטול על פי תקנות  החוק להגנת הצרכן.. לאמור: פרק הזמן לביטול הוא בתוך 14 ימים מיום עשיית ההסכם, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות 14 ימים, שאינם ימי מנוחה, לפחות, קודם למועד תחילת השירות.
א. הודעת ביטול עד 14 ימים ממועד הרישום ולא יאוחר מ- 14 יום לפני פתיחת הקייטנה יתקבל החזר מלא בניכוי  5% או 100 ₪ (הנמוך מבניהם) + עמלות סליקת אשראי לפי הנחיות  החוק להגנת הצרכן.זאת בנוסף לדמי הרישום בס”כ 300 ש”ח שלא יחזרו.
ב. ביטול לאחר 14 יום מהרשמה ואו 14 ימים מפתיחת הקייטנה לא יתקבל החזר כספי. התשלום שלא מומש, יעמוד לזכותכם לשימוש במועדון הגלישה במגוון השירותים או המוצרים המוצאים במועדון.
ג- במקרים חריגים, אנו מאפשרים החזר כספי לפי ההסדר הבא:
1- החל מ-14 ימי עבודה ועד 7 ימי עבודה לפני פתיחת מחזור הקייטנה: דמי ביטול בסך 20% (בנוסף לדמי הרישום בס”כ 300 ש”ח אשר לא יוחזרו). מועד ביטול זה תקף גם להרשמה לתקופות קצרות מתוך מחזור קייטנה.
2- החל מ 7 ימי עבודה לפני תחילת הקייטנה ובמהלך הקייטנה: הנהלת הקייטנה מאפשרת לבטל את ההרשמה גם במהלך תקופת הקייטנה. במקרה כזה יחויב הנרשם בדמי ביטול בשיעור של עלות שבוע קלנדרי מפעילות הקייטנה (בתוספת לדמי הרישום בס”כ 300 ש”ח). הביטול יכנס לתוקף בתחילת השבוע שלאחר השבוע בו נמסרה הודעת הביטול.
3- לא ניתן לקבל החזר כספי בגין הודעות ביטול רטרואקטיביות שאינן עומדות בהוראות אלה.
4- לא ניתן לקבל החזר כספי עבור היעדרות מימי פעילות בודדים או ביטול הסעות במהלך הקייטנה.
5- היעדרות בגין מחלה: לא תזוכה בהחזר כספי אלא אם כן הוגשה בקשה בכתב, בצירוף אישור רפואי על 7 ימי מחלה רצופים לפחות, והבקשה הוגשה בתוך 10 ימים ממועד סיום הקייטנה.
6- בקשות לשמירת קרדיט לפעילות שלא מומשה ניתן להגיש עד  שבועיים מסיום הקייטנה למייל office@surfclub.co.il. באחריות ההורה לוודא קליטת טופס הביטול במשרדי הקייטנה.
חשוב לקרוא את נהלי ההרשמה והביטול המצורפים. במידה שיש צורך במידע והבהרות נוספות בבקשה עדכנו אותנו. במידה ולא קיבלנו תגובה להודעה זו, אנו מקבלים את הסכמתכם לנהלי ההרשמה ביטול.

אז למה לחכות?

צרו קשר עמנו ואנו נחזור אליך בהקדם

    04-8550183 דברו איתנו

    ואחד מהנצגים הנפלאים שלנו, ישמח לעזור בכל שאלה
    התקשרו עכשיו או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם